Προσωπικά δεδομένα χρήστη στον opac

Αφού δώσουμε όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στα μέλη που θα χρησιμοποιήσουν τον opac του Koha, τους δίνουμε το δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα.

Αυτά χωρίζονται στις ακόλουθες κατηγορίες:

η περίληψή μου: οι χρήστες μπορούν να δουν αν, πόσα και ποια τεκμήρια έχουν δανειστεί και πότε πρέπει να τα πιστρέψουν.

τα πρόστιμά μου: οι χρήστες μπορούν να δουν αν έχουν οφείλουν κάποιο πρόστιμο από εκρόθεσμα τεκμήρια

τα προσωπικά μου στοιχεία: εδώ οι χρήστες μπορούν να δουν και να τροποποιήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία όπως π.χ. τη διεύθυνσή τους και το τηλέφωνό τους.

αλλαγή του κωδικού πρόσβασής μου: δίνεται η δυνατότητα στον χρήση να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης με τον οποίο έχει πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα μέσω του δημοσίου καταλόγου.

το ιστορικό αναγνώσεών μου: εμφανίζονται τα τεκμήρια που έχει δανειστεί ο χρήστης.

οι προτάσεις μου για αγορά: ο χρήστης μπορεί να δει τους τίτλους που έχει προτείνει στην βιβλιοθήκη για αγορά και σε ποιά φάση βρίσκεται η κάθε πρόταση.

Σχολιάστε

